Obsah
Úryvek
"Možná chtěl autor také poukázat na toto: Nevím přesně jak to mám formulovat tak to zkusím uvést na příkladu. Když žák, který se neučí je vyvolaný před tabuli, i když ,, nic ,, neví, snaží se z toho vykecat ( někdy to ani nedává smysl ) a někdy i úmyslně odbočuje do části, kterou zná. Opět musím z vlastní zkušenosti říct, že tato metoda někdy doopravdy funguje. Mnohdy však záleží na učiteli. Druhá část opět vyznačuje opak. Žák, který se naučí, nemusí dlouze mluvit o pitomostech, protože pouze stručně odpovídá na učitelovy otázky."
Poznámka
PRÁCE BYLA UVOLNĚNA BEZ NÁROKU NA HONORÁŘ
Vlastnosti
Číslo práce: | 8555 |
---|
Autor: | domca - domca.kom na seznam.cz |
Typ školy: | SŠ |
Počet stran:* | 1 |
Formát: | MS Word |
Odrážky: | Ne |
Obrázky/grafy/schémata/tabulky: | Ne |
Použitá literatura: | Ne |
Jazyk: | čeština |
Rok výroby: | 2007 |
Počet stažení: | 2310 |
Velikost souboru: | 6 KiB |
* Počet stran je vyčíslen ve standardu portálu a může se tedy lišit od reálného počtu stran. |
STÁHNOUT PRÁCI
Práci nyní můžete stáhnout kliknutím na odkazy níže.
Zabalený formát ZIP: x45ce3390ab18e.zip (6 kB)
Nezabalený formát:
Práce do 2 stránek a práce uvolněné zdarma (na žádost autorů nebo z popudu týmu) jsou volně ke stažení.